Thursday 19 July 2012

Setem daripada Auntie Ila

Semalam (19/7/12) adik dapat satu sampul surat besar daripada Auntie Ila. Mak kata Auntie Ila kawan mak yang kerja dengan kapal terbang. Dalam sampul surat besar tu ada satu sampul surat lagi, dalam sampul surat tu ada banyak setem macam dalam gambar kat atas tu. Ada macam-macam setem yang best tu hampir semua setem dari luar negara. Jadi adik sudah ada setem dari negara Jepun,India, Qatar, China,Hong Kong,Britain, USA dll. Nanti adik tunjuk satu-satu. Tapi kan, adik juga dapat banyak setem burung yang cantik-cantik macam di bawah. Jadi koleksi burung adik pun dah bertambah.
Baru adik tahu di Singapura ada banyak burung-burung cantik macam ni. Dekat situ juga ada dua setem itik, adik boleh tambah pada koleksi setem itik adik. Dan juga Auntie Ila beri adik banyak setem ikan, jadi lepas ni adik boleh mula kumpul setem ikan pula. Nanti adik tunjuk setem ikan. Adik ucapkan terima kasih kepada Auntie Ila sebab beri adik setem ini. Belog Aunti Ila kat sini.

Abang adik sudah jeles sebab adik dan mak kumpul setem sama-sama. Abang adik mula kumpul duit syiling dengan abah. Tapi yang tak best tu, mak buatkan abang postcerossing. Modal cuma RM 1.50. Adik nak juga nanti.

2 comments:

Fadhilah Maarif said...

Alhamdullilah, Adik suka yea..

Unknown said...

Suka. Terima kasih, auntie.